Ett hemskt uppvaknande

Att vakna med en sprängande huvudvärk, knappt kunna tugga någon mat för att dina tänder gör ont, då är det inte speciellt lockande att ta sig till skolan. Just nu skulle jag vilja drämma mitt huvud in i en vägg, gärna tuppa av och vakna när det blivit sommar lov.
Trots att onsdagar är relativt korta, förstår jag inte hur jag lyckas ta mig upp varje onsdag och pallra mig till busshållplatsen och stå där och vänta på bussen som redan efter en kilometer blir full. Lagom lockande, men vad ska man göra?
Har egentligen 150 sidor att läsa men vad ska man göra när boken är ointressant, tycks inte finnas någon riktig berättelse och du inte har någon psykisk att göra det?

Toppen roligt inlägg det blev idag! Inte direkt, men det blir bättre framöver. Tro mig! :)

Anonym

Hoppas du mår bättre idag! Kram vännen :)<3