Smultronställe


Startade dagen med en go frukost för att sedan ge mig ut i skogen.
Satt på mitt smultronställe lyssnade på en fantastiskt spännande ljudbok och timmarna bara flög förbi.
 
 Två veckor av semestern har redan gått och nu återstår fem. Dumt att klaga! 
Det har varit en väldigt turbulent vår och det är först nu som man kan slappna av, ta sig ut i naturen och bara njuta. Med risken att låta som en hippie... Det finns inget som gör mig så hel i själen som timmar ute i natur, skog och mark.
Citerar min kära sambo: "Du är så mycket gladare när du är ute i naturen."
 
Det kanske inte är så konstigt egentligen. Hittills på semestern har jag hunnit med en vandring, två tredjedelar av John Bauerleden. Får se om man kanske hinner med att fullfölja den innan sommaren är slut. Har ju trots allt några punkter kvar på listan!
 
Hoppas-hinna-med-innan-semestern-är-slut-listan:
  • En till flerdygnsvandring (var i Sverige det nu blir)
  • Åka till Gotland
  • Åka till Visingö
  •