Om

Lovisa - 24 år - Skövde

Soldat - Skogsmulle - Träningsjunky
 
 
 
Vad jag lever för har jag inte listat ut än men på vägen dit strävar jag efter att må bra, utmana mig själv och inspirera andra. Om det så är i form av fotografi, musik, träning eller bara rent badassery varierar från dag till dag. Om jag inte är i skogen, på gymmet eller i stallet bör man nog undra var jag tagit vägen och eventuellt sända ut en sökomgång.
 
Jag är född och uppvuxen i Jönköping, har fotograferat sedan jag var 13 så det är något av en del av mig. Ryckte in på GMU på Livgardet januari 2014 och sedan dess har jag varit lite överallt. Stockholm, Kungsängen, Enköping och nu har jag slagit mig ner i Skövde och fortsätter inom Försvarsmakten.
 
 
 
 
Älskar äventyr och utmaningar. Försöker alltid vara en bättre version av mig själv - både fysiskt och själsligt. Ser det mesta i livet ur en positiv vinkel och säger sällan nej till en spontantur till en skidresa i norra Sverige eller ut i skogen för luffsande och gött häng.
 
 
 
 
 
 
Jag uppdaterar sällan med bra och inspirerande texter men desto oftare med bilder och sinnesintryck som jag hoppas kan inspirera andra eller iallafall vara vackra att titta på. Under mina ynka 24 år på jorden har jag lyckats göra en resa som få personer få uppleva under en livstid. På gott, ont och allt det med för.
 
Med det kommer insikten att om man ska försöka trycka in dig själv en mall som du inte passar i kommer du förgöra dig själv på vägen.
 
 
 
 
 
Det kommer vara övervägande mvcket bilder där jag står och filisofiskt tittar ut över olika vyer, står på stenar eller gör annat knasigt. Kan även bjuda på natursköna motiv, äventyr och kanske någon reflektion då och då.
 
Hoppas du kommer tycka det är någorlunda intressant att kolla igenom överflödet av bilder utan text!
 
 
 
 

Leif Andersson

Snygg blogg o fina bilder
Följer dig gärna